Forum www.panda.fora.pl Strona Główna www.panda.fora.pl
Forum Batalionu Panda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zasady Player's Cup 2016 EU

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.panda.fora.pl Strona Główna -> Aktualności Forum / Zawody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kapi
Dowódca



Dołączył: 16 Mar 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:15, 16 Mar 2016    Temat postu: Zasady Player's Cup 2016 EU

Zasady
7 vs 7 + 3 w rezerwie + 1 neutralnym obserwatorem lub oficjalny streamer/organizator wyznaczony przez organizatora na mecz
max Tier: Poziom 5
Nie wolno premek, które dostaja od reki załogę 5 poziomu w po zakupie! Zwykle premki od kupca sa dozwolone
Wszystkie klasy czolgow są dopuszczone
10 Minutowe bitwy
Wszystkie bitwy będą grane w trybie Encounter
Impreza odbędzie się na serwerze EU.
Wszystkie uczestniczące zespoły muszą zarejestrować się na stronie internetowej Challonge. Rejestrowac sie uzywajac dokładnie tej samej nazwy gracza co używanego w Armored Warfare w celu uniknięcia nieporozumień.
Po tym jak zespol zostanie zarejestrowanywy, konkretny przedział czasowy zostanie ogłoszony dla konkurujacych zespołów.
Masz być uprzejmy i dla innych zawodników, batalionów i drużyn, każdy uczestniczący zespół może wybrać nazwę dla siebie, o ile nie jest to istniejąca nazwa batalionu lub istniejący znaczek batalionu w Armored Warfare lub jakiejkolwiek innej grze o czolgach. Jeśli masz trudności z wyborem imienia dla swojego zespołu, wystarczy użyć nazwy założyciela grupy (np zespoł Toma).
Nie wolno uzywac nazw niestosownych! Organizator imprezy będzie jedynie zdecydować, czy nazwy zespołu są właściwe. Zadnych wyjątków.
Wszyscy gracze (w batalionach lub nie)są mile widziane, aby wziąć udział ..
Nie ma ograniczeń co do liczby zespołów batalion moze zapisać do turnieju, ponieważ każdy zespół będzie miał swoją własną tożsamość.
Zespół może składać się z graczy z różnych batalionów lub graczy bez batalionów. Dobrzy przyjaciele, których są w różnych batalionów są mile widziane aby stworzyc zespół i konkurować.

Kodeks postępowania

Nie ma miejsca na rasizm, wyzwiska, uzywanie znanych bogow itd będzie dokumenotwane screenshotem i wyslane do AW Peace Keapers (adminow?). Niesportowe zachowanie może prowadzić do dyskwalifikacji twojego zespolu z turnieju.
Podpisane: Oficjalni AW Peacekeepers (to chyba admini)


Mapy: poszukajcie nazw polskich bo ja ma anglicka wersje gry i mi sie po prostu szukac nie chce:)
River Point
Port Storm
Roughneck
Ghost Field
Coastal Threat

Turniej

64 miejsca są dostępne. Jeśli wszystkie miejsca są pełne i chcesz się zarejestrować, nie martw się. Rejestruj swój zespół, mozesz umieścić swoj zespol na liście oczekujących.
Az do ćwierćfinałów bedzie grany tylko 1 mecz.
Pozniej 3 mecze w cwiercfinale, polfinale i finale.
Beda również mecz o trzecie i czwarte miejsce.
Losowe mapy dla każdego meczu turnieju.
czas trwania każdego meczu: 10 minut.
Punkty rozpoczecia: zespół, który jest na gorze w drabince może wybrać swój pierwszy start.
Punkty rozpoczecia potem będzie się zmieniać!
Zwycięski zespół musi przedstawić wyniki przez zrzut ekranu w Challonge - drabinke i serwer plików TS. Potrzebny jest tylko zrzut ekranu druzyny z garażu. (Instrukcje zostaną dostarczone przez obserwatora przed rozpoczęciem meczu)


Obowiązkowe zrzuty:

Zrzut ekranu z konfiguracja druzyny ze wszystkimi ustawieniami i nickami zawodników obu zespołów, podczas gdy sa w lobby "specjalnego meczu" (to chyba chodzi o custom match) beda zrobione przez obserwatora ktory zalozy to lobby.
Ekran po zakonczeniu każdego meczu, który pokazuje wyniki, uszkodzenia przez obie drużyny muszą być dostarczone przez zwycięski zespoł i przesłany do Challonge i na serwer TeamSpeak (instrukcje zostaną dostarczone do liderów przed każdym meczem przez oficjalnego obserwatora wyznaczonego przez organizatora)

Przebieg meczu

Wszystkie konkurujące zespoły będą miały swoje własne oddzielne kanały TS nazwane ich nickami na ts3.divineintervention.eu
Wszystkie zespoły musza przybyc na serwer TS organizatora (ts3.divineintervention.eu nie wymaga hasła) i czekać w "EU Cup Waiting room" dla potwierdzenia udzialu i otrzymania uprawnień od członka zespołu organizacyjnego Devine.
Po otrzymaniu uprawnien zespoły musza iść do własnych kanałów TS zespołu, które są nazwane nickiem własnej drużyny.
Członek zespołu organizujacego przygotuje sale treningowe w grze (Custom Match), w której mecze mają się odbyć.
W grze te sale treningowe beda nazwane nickami zespolow ktore maja zagrac w danym meczu, (Np: Zespół Toma vs zespołem George'a)
Nie bedzie zaproszenia od organizatorow do przejscia do swojej sali treningowej.Zespoly sa same odpowiedzialne za szukanie sal przed meczem.
Będą ustnie poinformowani, że ich pokój turniej jest gotowy, ale uczestnicy muszą sami go znalezc.
Wszystkie zespoły i czlonkowie druzyn otrzymaja dokladny czas kiedy maja grac mecz.
Jeśli członkowie sie spoznia, mecz rozpocznie się bez nich. Pamiętaj, że wszystkie czasy podane są w czasie CET.
Jeśli jakakolwiek drużyna nie stawi się, sala będzie otwarta do 1 minuty dłużej od podanego poprzednio czasu, zespół ktory sie nie pojawi zostanie z automatu zdyskwalifikowany.
Zespół w górnym polu na stronie Challonge jest "Gospodarzem".
Mecz rozpocznie się dopiero, kiedy obserwator bedzie przekonany i potwierdzi, że oba zespoły są gotowe, a zrzuty ekranu zrobione.
Zespoły mogą swobodnie korzystać z żadnych taktyk wyboru czolgow, moga wybrac te które uznają za stosowne. Organizatora to nie obchodzi.
Jeśli gracze zostana kopnieci z gry po rozpoczeciu meczu z powodu osobistych, awarii sprzętu komputerowego, problemów dostawcy Internetu, mimo ze to jest niefortunne, to jest poza zakresem kontroli organizatorow i mecz nie zostanie zatrzymany, chyba że oba zespoły zgadzają się na ponowne rozpoczecie.

Protesty po meczu

Wszelkie protesty mecz muszą być złożone bezpośrednio po zakończeniu meczu.
Protesty są skladane wyłącznie przez lidera zespołu.
Tylko Kapitanowie/Liderzy/Dowódcy zespolow mogą przedstawić zrzuty ekranu z dowodem zlamania zasad do pracownikow organizatora!


Przygotowanie do turnieju

Turniej rozpoczyna się o 8 wieczorem czasu środkowoeuropejskiego w dniu 28 marca 2016 roku
Wszystkie mecze będą rozgrywane na serwerze TS Divine Intervention (nie jest wymagane żadne hasło)
Kapitanowie drużyn muszą dołączyć na oficjalny TS o godzinie 8 wieczorem CET.
Spotkanie wszystkich liderów zespołow i personelu organizatora turnieju odbedzie sie o godzinie 8:15 wieczorem na kanale TS "Organizer's Meeting Room"
Jeśli zespół sie nie pojawi do 8:30 mjego miejsce zostanie przyznane zespolowi z listy oczekujacych.
Z tego powody, liderzy zespołów na liście oczekujących powinni rowniez dołączyć na TS o 8 wieczorem!
O 8:45 wieczorem CET będzie losowanie drabinki, a następnie zostaną przydzielone czasy rozpoczecia gry dla wszystkich zespołów.
9:00 pm CET rozpoczecie turnieju.
Turniej odbędzie się w Salach Treningowych w Armored Warfare.


Streaming

Streaming jest dozwolony przez członków zespołu grajacego w meczu, ale z opóźnieniem 15 minut i z obecnym linkiem do
Logo powinno być obecne w streamie - prawy górny róg, 25px
Pobierz logo Gamer's Cup 2016 - EU & Player's Cup 2016 - brak danych (pewnie bedzie podane pozniej)
Jeśli w grze streamer nie opóźnia streamowania o 15 minut, to będzie zagrażać szansom swojego zespółu na wygraną. Organizatorzy zespołu nie są odpowiedzialni za ewentualne błędy ktore popelnisz w czasie streamowaniazrobić podczas.
Jeśli nie wiesz jak streamowac to nie rób tego. Zostałeś ostrzeżony!!
Niektórzy "oficjalni Streamerzy" moga dołączyć do kilku meczy i streamowac dla swojej publiczności! (Jeśli jesteś streamerem i chcesz uczestniczyć w tym wydarzeniu, prosimy o kontakt z nami za pośrednictwem naszej strony internetowej)
Obserwatorzy z zespołów grajacych są zabronieni! Tylko oficjalni obserwatorzy wskazani przez ogranizatorow są dozwoleni!


Post został pochwalony 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.panda.fora.pl Strona Główna -> Aktualności Forum / Zawody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin